dag een - Reisverslag uit Kouvola, Finland van Marit Veen - WaarBenJij.nu dag een - Reisverslag uit Kouvola, Finland van Marit Veen - WaarBenJij.nu

dag een

Door: Marit van der veen

Blijf op de hoogte en volg Marit

26 Januari 2015 | Finland, Kouvola

De eerste dag in Finland.
wat een drukke dag weer gister ook al we zijn vertrokken uit het hostel in de trien naar Kouvola. daar werden we goed opgevangen door milla en werden we vriendelijk verwelkomt in Finland
als eerste zijn we met een busje van de school naar de dorm gereden dit was niet zo heel ver weg. hier hebben we onze spullen uitgeladen en toen kwamen we er achter dat de sleutel niet paste voor op de kamer op de 3de verdieping dus moesten Lotte en ik alles weer naar de kamer op de 2de verdieping slepen.
wat een hel.
maar goed het moest even gelukkig was ik daarna van de bagage af wat een stuk lichter aan voelde.
toen op naar de school ondertussen kletsten we met milla in het busje wat waar was en heeft ze nog wat vragen beantwoord.
toen we in school waren hebben we de leraren de hand geschud en de school gezien.
we hebben nog niet echt kennis gemaakt met de leerlingen van onze tijdelijke klas.
er waren een aantal leerlingen bezig met hun werk in het kunst lokaal.
wat ik tot nu heb gezin was erg mooi en interessant om naar te kijken.
alles moest natuurlijk in het engels zo ook de uitleg van milla over de opdracht waar we morgen mee bezig moeten.
hierna wouden we wel graag naar de super markt om eten te kopen.
dus zijn we naar de lidel gereden met milla en hebben we heel veel inkopen gedaan.
toen zijn we weer terug gereden naar de dorms en moesten Lotte en ik wachten op onze kamer sleutel.
omdat we deze nog niet hadden.
toen we deze eindelijk kregen hebben we alles weer naar boven gesleept. en zijn we als eerst gaan eten wand men wat hadden wij een honger.
we hebben lekker wraps gegeten jam jam
hierna hebben we weer een beetje uitgepakt en zijn Lotte en ik een filmpje gaan kijken dat was wel fijn even wat anders.
ondertussen lekker kopje thee gedronken.
en gelukkig doet de wifi het daar zijn we super blij mee.
dus nog even geskyped met het thuisfront.
en nu lekker in bed morgen weer vroeg er uit.
welterusten