de 4de schooldag - Reisverslag uit Kouvola, Finland van Marit Veen - WaarBenJij.nu de 4de schooldag - Reisverslag uit Kouvola, Finland van Marit Veen - WaarBenJij.nu

de 4de schooldag

Door: Marit van der Veen

Blijf op de hoogte en volg Marit

30 Januari 2015 | Finland, Kouvola

Vandaag weer lekker vroeg uit bed, geen last meer van de nek jeeej
sochtends kwam de docent milla ons ophalen voor de betaling van de dorms.
na dit gedaan te hebben reden we met haar mee naar school.
Op school zijn we weer bezig geweest met ons schilderij wat al wat vorm begint te krijgen.
in de pauze hadden we vis sticks gegeten met sla en aardappelpuuree. na de pauze gingen we naar de smederij om hier onze eigen armband van zilver te maken.
alles hebben we zelf gemaakt alle ringetjes eerst om een brij pen wikkelen dan aan eenkant doorzagen en dan met 2 tangetjes de ringetjes bij elkaar knijpen.
we moesten ze dubbel doen dus steeds 2 ringetjes om 2 ringetjes dit hebben we tot 3 uur gedaan.
en we vonden het erg leuk om te doen.
hier na zijn we naar de dorm's gegaan en hebben we gechilld en gegeten en daarna gezellig thee gedronken met Winette en Margriet
en om half een zijn we op bed gegaan.
dit was de eerste week al weer.