2 de schooldag - Reisverslag uit Kouvola, Finland van Marit Veen - WaarBenJij.nu 2 de schooldag - Reisverslag uit Kouvola, Finland van Marit Veen - WaarBenJij.nu

2 de schooldag

Door: Marit van der Veen

Blijf op de hoogte en volg Marit

28 Januari 2015 | Finland, Kouvola

Moi,
vandaag begon de dag weer heel vroeg en weer lopend naar school.
Op school hebben we dingen besproken over dat we naar Helsinki willen en over de trein hoe we dat gaan doen.
hierna hebben we onze plaatjes uitgeprint die we willen gebruiken voor ons schilderij.
toen zij milla dat we een powerpoint of prezi moesten gaan maken om andere studenten te vertellen over wat wij doen in Nederland en wat info geven over Nederland.
hierna hebben we ons even verveeld omdat milla les aan het geven was.
toen kwamen we Erja tegen dit was een student die een jaar geleden op onze school was voor uitwisseling dit was wel even leuk om haar te zien.
hierna gingen we naar de robinhood dat is een hele grote winkel die alles heeft.
hier hebben we even gekeken erg interessant.
daarna zijn we terug gelopen naar de dorms om onze tas te dumpen en om 2 uur heeft milla ons opgehaald om naar een schilders winkel te gaan.
hier hebben we een houten frame gekocht zodat we ons eigen canvas kunnen maken.
hierna nog even naar de winkel en weer trug naar de dorms.
lekker chillen in onze kamer.

ook een beetje de muur versierd.